ingen är bättre än någon annan.

hej dudes. helt plötsligt nu en tisdags morgon gör jag ett inlägg, då jag har som minst tid.
men det händer mycket i mitt liv och jag vill vara rätt privat om det mest (för jag bor trots allt i helsingborg.) så jag kan inte mer än säga- det går bra nu kompis!

men fast jag lever livet är det rätt mycket som snurrar runt i mitt huve. saker jag kan bli rätt iriterad på och vill bara flytta- flytta både från helsingborg och sverige.
jag kan börja berätta att jag är jävligt trött på helsingborg. staden där alla känner alla. det du inte vet om dig själv vet säkert någon annan redan. helsinborg är inte så stort, fast det beror på hur gammal du är. jag som snart fyller 17 bast, tycker att helsingborg inte är så stort och speciellt.
men nu till saken- i helsingborg ser livet ut: alla går runt i samma klädes stilar. ingen har riktigt sin egna stil. men självklart finns det stilar. men oftast ser alla tjejer lika dana ut i min ålder, alla har den där pälsväst. dom solbrillorna och glöm inte skorna för tusan!! jag är rätt trött på det där, klart jag ska väl inte säga något för jag har väl inte riktigt min egna stil jag heller. men hade jag vågat så hade jag haft det. men varför är det så att alla ser lika dana ut? här finns ingen som är en pang brud längre i stan (tycker jag) eller en pang snygg kille (förutom min karl hihi). för att alla se lika dana ut. ingen sticker ut med sin stil och sitt utseende. tycker jag. jag är trött på detta.
samma sak när det kommer till fester- snart har alla festat med alla här i helsingborg (jag pikar 94:or) och när det ska på en fest- klär du dig efter vem som har festen. och vilka som är där och vilka stilar dom har.
Detta är en sak som har snurrat runt i mitt huvud. Det är mycket mer, men det skriver jag under dagen i stället. för nu måste jag sticka ska ha idrottt med min klass- SOS1B ♥



Kommentarer
Postat av: jonna

du har så rätt essie, så jävla rätt. jag är också så förbannat less på denna jävla staden. på alla kopior utav varandra. en sak som är säker, DU är dig själv. och jag älskar dig för den du är. puss fina essie <3

2011-04-01 @ 16:54:52
URL: http://jonnaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0