jonna persson fyra lands kamper

tjenare mannen, essie här!
jag är sämst med att blogg? men jag vet inte vad jag ska skriva? ska jag köra hårt på att vissa upp vad jag har köpt och hur jag klär mig om dagarna? kanske?  borde kanske köra med det en vecka, men får se om jag orkar.. haha!

men i all fall så var jag i stan idag med ellinor och handlade varsin långklänning. därefter stack jag till stallet och tog hand om boy (julia bertrams häst.) och nu sitter jag här som en mupp och ska snart äta. rätt soft att få en gångs skull kunna luta sig tillbaka och bara ta det lugnt
nu är inte detta dom bästa bilderna. det kommet nog bättre.jag har två kläningar på mig på bilden, en under (vit) och en ovan på. älskar lager på lager. plus att man såg igenom om jag bara hade en, och hatar det!
damn det blev ett inlägg utav detta, hähä- ett poäng till mig!

men jag lovar och håller tummarna att jag fortsätter blogga! puss

Kommentarer
Postat av: jonna bästa persson

snyggt namn bruden i rubriken har! HEHEHEEEHEHEH

2011-04-06 @ 19:51:04
URL: http://jonnaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hehehehehe, ja för det är ju INTE du!

2011-04-06 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0