jag sveper fram genom natten, en sommar natt- när jag svävar fram i mörker!

God morgon, god morgon. Har precis ätit frulle och jag blev så lycklig utav vädret när jag vaknade! Det fick mig att längta efter sommaren och sommarlovet ännu mer! Därför gick jag in och kollade lite skolavslutnings kläder till sommaren, där är typ 64 dagar kvar till sommarlovet! Det är aldrig fel att vara ute i god tid.
Här är två klänningar, som jag tycker är snygga och som jag kan tänka mig bära på avslutningen och på Kalrs student

Nu ska jag ut i det finna vädret och försöka få lite färg i ansiktet!

peace! ♥

/em.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hitta du den klänningen emd armar ? :)

2011-05-02 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0