för att kunna leva med sig själv, måste man kunna älska och acceptera sig själv först.

ni kanske undrar hur man kan lägga upp en sån bild på sig själv?
men hur ska jag kunna leva med mig själv, om jag inte kan-
accptera, bjuda och älska mig själv? detta är jag- Essie Månsson
och det kan inte du eller jag ändra på. istället lever jag
med det och acceptera mig själv.

Efter än rätt tuff vecka (som jag tycker att alla veckor är), så måste jag säga att fredagar är bäst fast jag inte brukar göra något. Tycker det är så himlans skönt att bara kunna ta det lugnt och bara få tänka ut för sig själv. Både igår och idag var en sån dag då jag tänkte mycket och jag fick rätt klart för mig vissa saker- karl är verkligen den bästa för mig. Vänner lovar för mycket som de inte håller, du blir sårad och känner dig sviken. Fast man tror man kan lita på sina vänner, så är det faktiskt sig själv man kan lita på mest.
Jag tänkte faktiskt fortsätta skriva om- jag. Hur jag tror man måste tänka för att kunna leva med sig själv, eller hur jag måste tänka. Men det gör jag inte ikväll, klockan är mycket och jag är trött. Allt kommer bara bli kladd. Istället väntar jag på rätt tid punkt hur jag ska lägga upp det och vad jag ska skriva
Tänker faktiskt göra en rolig sak nu på bloggen! Ska bara fixa det.
/em.


Kommentarer
Postat av: eliiiin

försöker alltid påminna mig själv om att "tänk som essie", älskar din inställning till dig själv och livet!

2011-04-10 @ 23:14:59
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0