Utkast: April 17, 2010


hahahah, jaa bilden dödar mig! Väntar på att pappa ska ringa men gör han det? Nä
Så länge gör vi en sån här!



jag är beroende
av min familj och vänner!
jag gillar att träna och snacka med kompisar 
jag äter alltid
jag säger ja till typ allt. Älskar när det händer saker.
jag ger mig sällan in i saker jag inte klara av
jag duktig på sms'a ?:D
jag stör mig på riktigt fjortisar
jag läser inget just nu, hatar att läsa
jag är vackrast när jag sover? hahah, nää jag vet faktiskt inte
jag skrattar åt saker som ingen skrattar åt. roliga saker som folk inte fattar, tröga är dom...
jag är en typisk essie månsson?
jag har aldrig koll på saker, jag bara hoppas att allt är under kontroll.
jag är lycklig när alla i min omgivning mår bra och jag mår bra, solen skiner allt är perfekt.
jag trivs inte när jag känner mig äcklig
jag är dålig på att skriva
jag är rädd när jag i mörker
jag älskar att åka utomlands
jag uppskattar när folk slutar klagar och bara lever
jag tror på pappa! :D

essie. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0